dinsdag 10 november 2015

Baasje gezocht

Vroeger tekende ik veel. Zeg maar heel veel en zeg maar vroeger in een vorig leven.
Gewapend met een tekenblok, een mooie potlodenset, een baal shag en een fles cola tekende ik zaterdagavond tot zondagochtend tot de tekening naar tevredenheid af was. 

Vaak waren het dieren. Meestal honden en katten van collega's en meestal gaf ik de tekening dan ook weg. Dat is al weer lang geleden. Met roken ben ik in 1998 rigoureus gestopt (prestatie :) en ook het tekenen kwam op een laag pitje te staan.

Maar soms zie ik een foto en die spat van het scherm om getekend te worden. Dat ben ik dus gaan doen. Goed papier, goede potloden en een gevecht (want dat was het) naar een gelijkend eindresultaat.  Het is redelijk gelukt (nee dat is geen valse bescheidenheid ik had beter gewild) en hij is af. Nu het baasje nog vinden :)



Wil de eigenaar van de hond zich melden bij de balie :)

Het lijkt me wel een leuk thema om mee door te gaan. "Wie hem heeft, mag hem hebben". Ik ga maar eens kijken of ik nog een spetterende foto vinden kan...

16 opmerkingen:

  1. Dat is Oscar op d tuintafel, WAUWWWWWWWW
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OP de tuintafel?! haha waarom verbaast het me niet. Ingen, je zal er maar wonen :)

      Verwijderen
  2. Geweldig zeg!! Ik herkende hem ook direct...heel knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkende meteen oscar ,nu maar hopen dat je ook bij mij is langs komt waaauw wat kan je da t goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dat komt goed. Oscar komt je kant op.

      Verwijderen
    2. Kom je donderdagochtend rond 11 uur, koffietijd gezellig met de tuinders en als dank geef ik je dan een doos stoofperen terug, idee??

      Verwijderen
    3. Uitnodiging aanvaard! Hartstikke leuk. Tot donderdag :)

      Verwijderen
    4. Als je er om half 11 kunt zijn kan ik je nog even ene kleine rondleiding geven :)

      Verwijderen
  5. Via Esther kom ik hier, wat kun jij mooi tekenen zeg! Ik herken Oscar ervan ook al ken ik hem niet in real live. Super! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG.... Wat is dit geweldig! Machtig prachtig, helemaal Oscar.
    Duipe buiging voor jouw talent!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als twee druppels water wat een gelijkenis hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind hem prachtig en het model is natuurlijk ook prachtig. Wow echt petje af hoor, je hebt mij geraakt. Hier rolt een traan van ontroering! Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow!!! Kan jij alles? Indrukwekkend!!!

    BeantwoordenVerwijderen