vrijdag 25 maart 2016

Goede vrijdag met Annie Sloan

Ja, vandaag was met recht een goede vrijdag te noemen. Ik had de vraag gekregen of ik wilde helpen met schilderen in De Proloog. Tuurlijk wilde ik dat en zo stond ik vanmorgen om 9 uur al met een kwast in mijn hand om deze om 18.00 uur pas weer los te laten. Ik had al vaker van Annie Sloan verf gehoord via Esther die er erg lyrisch over is en ik moet zeggen dat ik nu snap wat ze bedoeld. 


Wat een toffe verf! Onverdund overal op te gebruiken, zelfs op stof en verdund heel fijn te verwerken op onbehandeld steigerhout. Ik heb me uitgeleefd met geel en roze. Hard werken maar leuk om te doen was het zeker. Niet alleen het schilderen was leuk maar ook de locatie. De Proloog... Wat wordt het er mooi!

Dat het bloggen er zo bij ingeschoten is deze week heeft ook met De Proloog en Tuinderij Ganzert te maken. Maar ik hoop maandag het blogbericht te kunnen plaatsen want eigenlijk heeft het wel een beetje haast. Nu ga ik de verfspatten van mijn bril af poetsen en de vandaag bezorgde grote doos uitpakken die op de gang naar me staat te roepen: Open mij Playmobi Playmobil. Ja een echte goede vrijdag :)

Prettig weekend en fijne paasdagen!

6 opmerkingen:

  1. fijne paasdagen en nogmaals THNXXX ook namens Ozzie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk graag gedaan en bedankt voor de heerlijke paasverrassing. Die laten we ons smaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo bezig te zijn en resultaat te zien!
    Ik ben nieuwsgierig naar de Playmobil.
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nou maak je borst maar nat want het is best veel :) Het moet mijn hele levensloop en herinneringen gaan uitbeelden. Jij ook fijne paasdagen!

      Verwijderen