dinsdag 28 januari 2020

Mislukt???

Wat gebeurt hier toch allemaal?? PriePraat is al dagen geconcentreerd bezig en steeds hoor ik haar zeggen: "Mislukt..." "Overnieuw..."


En elke keer zegt ze: "Nu alleen nog een ... " maar ondertussen zie ik van alles behalve ... en trouwens, hoezo mislukt?? Er zitten best leuke dingen tussen. Ze weet niet van ophouden. Oh wacht, nu zegt ze het weer: "Alleen nog een theeboek en dan ben ik klaar om weer over andere dingen te bloggen."

Een theeboek??? Klaar?? Zou het?? Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks ;)

6 opmerkingen:

  1. Nou, jullie maken me wel nieuwsgierig hoor. Maar we krijgen vast wel te zien, wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte spoilers! We zullen moeten afwachten, hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zit je het jezelf weer veel te moeilijk te maken :-) ?
    Een theeboek? Ik ben nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Intrigerend dames! Het kan niet anders dan mooi zijn als het uit handen van Nicole komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja daar worden we natuurlijk heel nieuwsgierig van.

    BeantwoordenVerwijderen