vrijdag 6 november 2015

Zeg het met bloemen

Aangestoken door het leuke initiatief van Els van dingen die fijn zijn  (zij hangt her en der geluksvisjes op) ben ik begonnen met het ophangen van 'pluk de dag'- bloemetjes. 

Nu de blaadjes in een wel heel rap tempo van de bomen vallen, de meeste bloemetjes zijn uitgebloeid en de dagen grijzer worden (vandaag is zo'n dag) kunnen we wel een bloemetje gebruiken. Een klein geluksmomentje zeg maar.

Het eerste bloemetje hing ik gister aan het advertentiebord van de supermarkt hier in het dorp.



Ik heb alvast een stapeltje sleutel- / tashangers gemaakt. 


en ben ondertussen alweer bezig met de volgende serie waarmee ik met een veiligheidsspeld vrolijke broches ga maken.  


De komende tijd ga ik ze ophangen om 'geplukt' te worden. Vind je er 1, pluk hem en (nog leuker) hang hem aan je tas of speld hem op je jas en zet zo elke dag in bloei!

5 opmerkingen: