vrijdag 13 november 2015

Kleur in huis

Vandaag schijnt weer heerlijk de zon (Hoewel ze zeggen dat er een korte storm op komst is) maar de afgelopen dagen waren vooral saai en grauw.  Dat zet zich dan gelijk door naar binnen. Ondanks de doorzonwoning die we hebben wordt het gelijk zo donker en kleurloos. Dus daar ga ik deze herfst / winter eens wat aan doen.  Om te beginnen heb kleurige sokjes gehaakt voor de tafels en stoelen. 


Niet zelf bedacht maar wel grappig. 


Gelijk handig tegen het krassen


en vrolijk om te zien.


Het volgende project worden vrolijke poezenkussens. Op naar een kleurrijke winter! (En verder laat ik gewoon overal wat Flows slingeren. Succes verzekerd :)

9 opmerkingen:

  1. oh è dat staat bij mij ok nog op het tedoenlijstje! En nu ik dit zie krijg ik helemaal zin om er aan te beginnen (maar ik ben net aan een sjaal begonnen dus mag ik dit nog effe niet doen ) Leuk zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat verstandig! Ik loop elke keer weer in mijn eigen (gehaakte) val. Teveel projecten starten. De aard van het beestje :) Maar veel plezier met meubelsokjes maken binnenkort!

      Verwijderen
  2. Zo cute en vrolijk en mooi! Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch die sokjes...zou hier ook mooi bij mijn kleurtjesstoelen passen... bedankt voor de tip! Ha overal Flows laten rondslingeren! Een nog leukere tip!
    Fijne "storm"week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja met de kleurrijke Flow ben je al half op weg. Volgens mij hebben "we" allemaal wel Flows liggen :)

      Verwijderen
  4. Hahahaaa, wat leuk!! Heerlijk vrolijke boel zo. Maar geef ze geen schoenen hè, anders lopen ze nog naar buiten :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee, dan gaat de deur op slot. Ben te blij met mijn meubeltjes. Die mogen nog lang niet de deur uit :)

      Verwijderen