dinsdag 24 november 2015

Liefde is besmettelijk

Het zijn de mooie initiatieven als de 'wensenboom' en de 'geluksvisjes' en 'geluksplantjes' van Els die mij aanzetten om ook actief bij te dragen aan bewustwording en geluksmomentjes in de vorm van uiterlijk kleine maar inhoudelijk grote boodschappen voor iedereen. Dit doe ik al door buiten 'pluk de dag' bloemetjes op te hangen voor de gelukkige vinders. 

Zo hing ik al bloemetjes in:

Nieuwegein

Lienden

en 
Bergambacht

Maar ook in Eck en Wiel, Tiel, Ingen en Oldenzaal. 

Inmiddels heb ik de smaak te pakken en met alle spannende situaties in de wereld lijkt het me wel een goed moment om ook wat vrolijkheid en liefde  rond te gaan strooien. Dus heb ik mijn haaknaald weer gepakt voor de tegenaanval :)



En als ik dan een wens in de boom van Els mag hangen dan wens ik dat deze besmetting zulke grote vormen aanneemt dat je het een epidemie mag gaan noemen ;)

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke blogpost en wat ben je leuk bezig. Je zult een heleboel mensen zo happy gaan maken, leuk!
    Maarreh had je je nog wat creatiefs bedacht voor de Tante Betsy winactie? Je weet vast wel een leuke collage te bedenken met wannahaves en een mooie spreuk of zo. Succes! Je hebt nog een dagje...morgen voor 12uur 's nachts moet de foto binnen zijn ;) hihi dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je in Brussel ook eens langs gaan met een kamion? Fantastisch :)
    Grtjs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig bezig! En ik wens hetzelfde :)))

    BeantwoordenVerwijderen