maandag 19 februari 2018

Alles onder één dak

De 40 dagen bloggen is verspreid over 46 dagen. Dat betekent dat er 6 dagen geskipt mogen worden. Gisteren was ik de hele dag op pad dus van bloggen kwam het helaas niet. Eigenlijk had ik een mooie foto willen maken met daarbij de tekst Groeten uit Leiden.  Ik was namelijk weer naar Leiden om mijn neef te helpen met het leeghalen van het huis van mijn tante. 



Haar tekenmaterialen had ik met mijn vorige bezoek al meegenomen. Ik kocht er een opbergtafeltje voor bij de kringloop wat na een make-over te klein bleek te zijn. Dit poppenhuis staat al een tijd op mijn zolder te wachten op een opknapbeurt en opeens zag ik er een perfect kastje in. Van de week neem ik dus weer de kwast in de hand. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Welke kleur gaat het worden? Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebroken wit met marmerfolie. Niet spectaculair maar in de stijl van mijn tante :)

      Verwijderen
  2. Dát is een leuk idee! Bijna spijt dat ik mijn poppenhuis heb weggedaan
    :-D
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een afzichtelijk ding gekocht bij de kringloop. Waarom ik hem toen gekocht heb? Maar nu wordt het toch nog leuk

      Verwijderen
  3. Alles heeft/krijgt een bestemming! De kleuren en vormen in het poppenhuis vind ik intrigerend mooi. Succes met opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een Okwa poppenhuis. (Alleen de naam al Okkerse Waddinxveen) Daar zijn meerdere van zulk soort poppenhuizen gemaakt. Ik ontdekte het pas na het verwijderen van vloerbedekking en behang. Deze is niet meer te redden dus wordt effen gebroken wit. De verzamelzenuw springt aan als we het erover hebben. (Ik heb er nog 1. Had er 2 gaf er 1 weg. Achteraf dom. Berouw komt na de zonde :)

      Verwijderen
  4. Druk, druk ja er komt heel wat kijken bij het leeghalen van een woning.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, leuk als we dat ook mogen zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen