donderdag 1 oktober 2015

Dag zomer, hallo herfst

Vandaag is het 1 oktober. Een mooie dag om de zomer voor dit jaar uit te zwaaien en mij volledig over te geven aan de herfst. 

De laatste bloemetjes gaan in mijn herbarium. Laatst zag ik een bloemetje toen ik aan het fietsen was en besloot ik dat dat de laatste zou zijn voor dit jaar. Toen ik van de week de tuin deed zag ik er hier ook 1 staan.



Dag zomer, tot volgend jaar. 

Met het maaien van het gras staken er een paar paddenstoelen opdringerig hun hoofd omhoog. Nu wij, nu wij! 




Oké, ik geef me over. Hallo herfst. Zullen we er een paar gezellige maanden van maken? Niet te veel wind, niet te veel regen, fijne herfstwandelingen, paddenstoelzoektochten, en een herfstherbarium van de bladeren in al hun mooie kleuren... 

2 opmerkingen: