maandag 8 februari 2016

Als ik nou eens...

een baan had waar ik van alles kon bedenken en waar anderen de uitvoering op zich zich zouden nemen. Of zelf gezegend was met een enorme dosis talent én daadkracht. Wat zou dat heerlijk zijn. Mijn ideeënboekje raakt maar voller en voller, net als de tafel waar al die ideeën op uitgewerkt gaan worden. Om over de zolder maar niet te spreken :) 


(bedankt zon, dat je weer even naar binnen kijkt)

Tja...  Tijd dus om maar weer zelf mijn losse eindjes lijstje af te werken. Voor deze week iets met kralen, met een rolodex, met de vlechtster en kumihimo, de zoomloom en potlood en papier.


Haha, soms helpt het om dingen even hardop te zeggen. RoosjeMijn schraapt subtiel haar keel ;)

3 opmerkingen:

  1. succes en genoeg rusten ook he! na deze week komt er nog een week, en nog één :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezegend met talent ben je al hoor!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn man vraagt altijd aan mij als ik aan mopperen ben over ellenlange to do/ideeën lijstjes en voorbij vliegende tijd; 'hoe eet je een olifant?'
    Het antwoord; stukje voor stukje.
    En dat weet jij eigenlijk ook wel, want je hakt het al in stukjes.
    Maar... (en luister hierbij naar mijn woorden maar let ABSOLUUT NIET op mijn daden) ik denk dat je je nog teveel hebt voorgenomen. Ik probeer (ahum) me elke keer nog maar 1 ding tegelijk voor te nemen. En dan ook echt te doen (ahum ahum).
    Wat me ook helpt is dit; ik ben dankbaar voor al die ideeën en wensen. Het is een teken dat ik mijn leven vol enthousiasme leef. Als ik geen ideeën meer zou hebben... dát was pas erg... Dus; laat ze lekker door je hoofd stuiteren, wedijveren wie eerst mag, kies er 1 uit, net waar je zin in hebt en... start en bijt je vast!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen